Gyakori kérdések

Hogyan rendelhetek?
A legegyszerűbb a saját webshopunkban, amihez még csak regisztrálnod sem kell. Ezenkívül fogadunk rendeléseket e-mailben is. A rendelésekhez minden esetben kérünk egy működő telefonszámot és email címet.
Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült e a megrendelés?
Minden sikeres rendelés után a megadott e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt küldünk. Ha ez fél órán belül nem érkezne meg, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és ők le fogják tudni ellenőrizni a rendszerben a rendelésed.
Ha megrendelek valamit, mikor kapom meg?
Minden termék információs oldalán feltüntetjük a termék várható szállítási idejét, általában a legtöbb termékünk másnap feladható, de minden esetben ezt külön fel is tüntetjük. Feladás után 1-2 munkanapon belül kiszállítják a rendelést.
Hogyan fizethetek?
A rendelés leadásakor online bankkártyával, vagy a kiszállítást végző futárnál készpénzzel vagy bankkártyával. A fizetéssel kapcsolatos információkat megtalálod a Szállítás és fizetés oldalunkon.
Mennyibe kerül a szállítás?
A mindenkori akuális szállítási díjat megtalálod a Szállítás és fizetés oldalunkon.
Csak meghatározott időben tudom átvenni a csomagot. Tudok egyeztetni a futárral?
Ez a futárszolgálaton múlik. Miután tőlük megkaptad az értesítést érdemes velük felvenni a kapcsolatot telefonon és így egyeztetni.
Késik a szállítás, mi a teendőm?
Ha már a futárszolgálattól megkaptad az értesítést, akkor velük kell felvenni a kapcsolatot a problémával kapcsolatban. Ha ezt még nem kaptad meg, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Átveheti egy hozzátartozóm / ismerősöm a terméket?
Igen, más, megbízott személy is át tudja venni a csomagot.
Nem találom a számlát a csomagban, hol van?
A számlát minden esetben elektrinokus úton küldjük meg a rendeléskor megadott email címre, a csomag kézhezvételét követő napokban.
Cégre kérhetem a számlát a vásárlásomról?
A társaságunk által választott adózási forma csak azt teszi lehetővé, hogy termékeinkkel közvetlenül természetes személyeket szolgáljunk ki. Erre tekintettel az általunk kiállított számlát is csak magánszemélyekre vonatkozóan áll módunkban kiállítani.
Sérült / hibás / hiányos terméket kaptam, mit csináljak?
Vedd fel a kapcsolatot minél hamarabb az ügyfelszolgálatunkkal, találni fogunk megoldást a problémára.
Vissza küldhetem a terméket indoklás nélkül?
Magánszemélyként 14 napig van lehetőség a vásárlástól való elállásra, abban az esetben, ha a termék nem higiéniai termék és tovább értékesíthető állapotban van.
Mit tudok tenni, ha nem tetszik a termék, amit kaptam?
Internetes vásárlás esetén magánszemélyek, illetve azok a cégek, akiknek nem tartozik a tevékenységi köréhez a termék, tudnak élni a 14 napos elállási jogukkal. Ha ez idő alatt a terméket használatba is vették, vagy azon sérülések keletkeznek, csak érték csökkenten tudjuk visszavásárolni a terméket.
Elállási jog érvényesítése esetén értékegyezéssel termékcserét is kérhetsz a pénzvisszafizetés helyett. Bliszteres és higiéniai termék esetén nem tudsz élni az elállás jogával, ha a termék már kipróbálásra került.